Technik kucharz

Śmiejcie się ze mnie, ale od zawsze chciałem zostać kucharzem! Mama mówiła, że jak miałem kilka lat, to już ciągnęło mnie do kuchni. Oczywiście początku, to było zrobienie jajecznicy lub ugotowanie ziemniaków - ale pasja nie zgasła we mnie. Kiedy skończyłem podstawówkę, zacząłem zastanawiać sięco dalej. Rodzice namawiali mnie ,abym poszedł do jakiegoś renomowanego liceum, bowiem ze stopni wstydzić się nie musiałem i świadectwo umożliwiało start do najlepszych uczelni. Jednak ... mnie ciąneło do zawodu. Chciałem zostać kucharzem i to był mój cel. Zacząłem szukać szkół, które umożliwają dachowe przygotowanie do zawodu. Technik kucharz, to zawód który nada sens mojemu zyciu, i taki też cel sobie postawiłem! Aktualnie nie powiem gdzie pracuję, bo od tamtych wydarzeń minęło sporo czasu, a szkołę już ukończyłem. Oczywiście drugim Gordonem Ramsay;em nie jestem i pewnie nie będę - ale satysfakcję z wykonywanego zawodu mam i to się liczy.

Polecam zatem wszystkim czytelnikom - zastanówcie się nad swoją pasją i wybierzcie zawód, który sprawi Wam radość każdego dnia!

Komentarze

Anonimowy pisze…
No to Szwagier trzymamy za Ciebie kciuki, oby ten Technik Kucharz sie przydal i obys zostal drugim Jami'm czy jak mu tam, albo Ramsayem (...czy jak mu tam :P)

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo