Muzyka - coś noewgo polecacie?

Znudziła mi się muzyka, którą słuchałem od paru miesięcy. Kumple nie mieli nic nowego a ja sam chciałem strasznie posłuchać sobie czegoś nowego. Właśnie, dlatego przeszukiwałem Internet w celu odkrycia nowych zespołów rockowych, interesowały mnie nowo powstające zespoły rockowe. Lubię słuchać takiego „garażowej” twórczości. Często takie grupy mają naprawdę świetne kawałki. Co chwilę trafiałem na strony gdzie widniał przycisk pobierz mp3, co bardzo ułatwia poznanie nowych zespołów. Po jakiejś godzinie przeglądania i przesłuchiwania muzyki znalazłem już swoich faworytów, większość kapel przerabiała tylko już istniejące znane hity z dawnych lat. Na szczęście ten, który mi się spodobał miał świetną muzykę, genialne teksty i na dodatek wszystkie ich kawałki mogłem sobie ściągnąć. Super, darmowa muza! A co do darmowej muzyki, ciężko w akademikach ściąga się pliki, zaraz przychodzi kontrola, sprawdzają komputery, mało przyjemna sprawa. Pamiętam nalot na akademik politechniki, twarde dyski leciały przez okna, smutny widok. Mamy teraz wszyscy nauczkę, aby nie ściągać plików z nielegalnych źródeł, bo może to się źle skończyć. Dlatego nie nowa płyta System of a Down, a kawałki garażowej grupy Sezam teraz słucham.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo