Darmowe tapety na pulpit komputera

Szykowałam się na małe przyjęcie do ratusza. Było ono z okazji otworzenia nowego mostu. Prace nad nim przeciągnęły się o trzy miesiące, ale to już chyba standardowa sytuacja w naszym mieście. Tu nic nie jest oddawane na czas. Na przyjęciu nie zabrakło fotografów, którzy łapali każdy moment. Ich zdjęcia niekoniecznie miały pokazywać, jak piękne było przyjęcie. Raczej szukali jakiejś sensacji. Dzięki
temu mogłam liczyć na szereg darmowych zdjęć. Nikt nie wiedział, kim jestem, więc chętnie robiono mi zdjęcia, licząc po cichu na to, że okażę się np. kochanką samego prezydenta miasta. Liczne darmowe fotografie, które mi wykonano nie dostarczyły niestety tematów do plotek. Przynajmniej tak mi się zdawało. Nie zdawałam sobie sprawy, że jedno z zdjęć zostało wykonane w czasie mojej rozmowy z jednym ze
znajomych inwestorów. Pech chciał, że rozmawialiśmy wówczas z kierownikiem budowy, a tych dwoje było podejrzewanych o jakieś małe przekręty w czasie budowy. Następnego dnia mogłam podziwiać swoje zdjęcie z gazecie. Teraz trzymam je w charakterze tapety na pulpit.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo