Erotyczni tytani

Padłem! Autentycznie nie dałem rady. Kumpel wysłał mi linka - dosyć często dostaję jakieś linki do śmiesznych filmików czy animacji. Joemonster oczywiscie rządzi jeśli chodzi o te sprawy. Tym bardziej zdziwiony byłem, jak kumpel napisał, zobacz to: EROTYCZNI TYTANI. W pierwszej chwili pomyślałem, że pewnie będzie dobre. Jednak później okazało się, że to jakieś zboczone anime. Już chciałem to wyłączyć, jednak animacja jest na tyle hmmm śmieszna, że jednak mi się spodobała. Co w niej śmiesznego? Mam wrażenie, że robił to jakiś niewyżyty informatyk, który fascynuje się mangą i anime z tej innej strony ;) Ogrom przesady jaki panuje w tej grze / filmiku jest po prostu absurdalnie śmieszny.

...W każdym razie w sam raz na dzisiejszy ponury dzień.

Uwaga: Link +18 :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo