Rzuć papierosy teraz!

Nawet okazyjne palenie papierosów może przyprawić nas o niemały problem jakim to będzie popadnięcie w nałóg. *Rzucanie palenia może nie okazać się tak proste, jak może się nam wydawać. Zresztą wybrnięcie z jakiegokolwiek nałogu będzie wymagało od nas bardzo wiele. Niemało przyjdzie nam wycierpieć do czasu, w którym stwierdzić będziemy mogli, że jesteśmy całkowicie czyści. Nawet jeden papieros, zapalony okazjonalnie na imprezie, może postanowić nas przed wrotami uzależnienia. Wtedy przyjdzie czas na drugiego, po drugim przyjdzie trzeci i tak dalej. Dlatego też warto wcale nie rozpoczynać palenia. Nie dość, że każda kolejna paczka papierosów pozbawia nas, prawie, dziesięciu złotych z naszego portfela to na dodatek „gratis” otrzymujemy spory uszczerbek na zdrowiu. Udało mi się pokonać nałóg, chociaż możecie wierzyć mi na słowo, że było ciężko. Miejscami nawet bardzo. Niedługo miną już cztery lata odkąd *nie palę *papierosów. Na początku czułem swojego rodzaju satysfakcję, kiedy ktoś mnie częstował, a ja z dumą odmawiałem. Później ona minęła i dopiero wtedy zauważyłem, że w pełni wyleczyłem się z prześladującego mnie niegdyś nałogu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo