Pożyczki społecznościowe

Słyszeliście o stronach www na których ludzie pożyczają sobie pieniądze i inwestują? Są serwisy w internecie, gdzie można bez większych problemów i przeszkód uzyskać gotówkę, nawet jeżeli nie spełniamy jakiś tam wymagań. Pomysł jest bardzo ciekawy i warty uwagi, sama idea jest nowa, w Polsce takie coś funkcjonuje zaledwie od 3 lat, na zachodzie rzecz jasna było to już wcześniej i właśnie stamtąd pomysł się przeniósł do nas. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że cała procedura dzieje się z dala od banków i innych lichwiarskich instytucji, które zawsze wyciągną od nas trochę kasy. Jeżeli chodzi o pożyczki społecznościowe o których jest mowa to osoby, które pożyczają pieniądze, dostają je od innych ludzi, którzy inwestują, dzięki czemu, ktoś pożycza komuś, a bank może tylko patrzeć na takie transakcję i pozazdrościć klientów. Sam pomysł jak dla mnie jest genialny, łatwo dostępne pieniądze, szybka decyzja i co najważniejsze wydawana przez inne normalne osoby, które patrzą na człowieka normalnie, a nie tak jak bank z góry, wyliczając co taki Kowalski może, a czego nie może. Sam jestem cięty na banki, które nie raz odmówiły mi gotówki w chwili, gdy jej najbardziej potrzebowałem. Uwierzcie mi, że szukanie kasy w innych miejscach jest czasochłonne i wkurzające, wszędzie trzeba złożyć wniosek i czekać czasem nawet tydzień na odpowiedź. Jest to ciekawa alternatywa i ja już z niej korzystam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo