Erotyka-albumy filmy

Studiuję w innym mieście, nie mam przez to kontroli nad młodszym o dwa lata bratem, niby to nie jest dużo, ale jednak wiadomo nie od dziś, że mężczyźni później dojrzewają. Zawsze, kiedy wracam, nasz domowy komputer jest strasznie zawirusowany. Bardzo wolno wtedy chodzi i ciężko się na nim pracuje. Przeglądając foldery w poszukiwaniu plików, które powinnam zgrać na płytkę zanim postawię na nowo system w komputerze znalazłam jeden o nazwie: erotyka-albumy filmy. Jeśli takie one fajne, to stwierdziłam, że może warto je zgrać na płytkę i zachować. Moje zaskoczenie było ogromne, kiedy zauważyłam podczas oglądania, że to są najzwyklejsze filmy erotyczne! Zaraz zawołałam brata karząc mu się tłumaczyć z tego, co trzyma na wspólnym komputerze w domu. Gdyby to był jego własny mało by mnie to obchodziło, co na nim trzyma, jednak korzysta z niego nasza najmłodsza siostra! Od razu bez pytania wszystkie filmy dla dorosłych usunęłam z komputera, brat obiecał też, że nie ściągnie już ani jednego pliku z Internetu o tej właśnie tematyce. Teraz wiem skąd zawsze tyle wirusów było na komputerze, bo od zwykłego korzystania w celach edukacyjnych nie można tyle tego nazbierać. Dodatkowo zablokowałam wyszukiwarki internetowe tak aby nie udało mu się wyszukać nic związanego z erotyką. Ma szczęście, że nie powiedziałam rodzicom.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo