Premiery filmowe

Od kiedy jestem sama odkryłam, że świat wcale nie musi się kręcić koło tych samych wydarzeń i że moje miasto ma mi naprawdę wiele do zaoferowania. Kiedy mieszkałam z moim już teraz byłym chłopakiem, wydawało mi się, że tu nic się nie dzieje. A od kiedy się rozstaliśmy i moje mieszkanie jest znowu tylko moje, to zaczęłam dostrzegać cudowne aspekty rzeczywistości. Chodzę na premiery filmowe, często bywam w teatrze, poznałam całe mnóstwo nowych ludzi i nikt nie patrzy na mnie krzywo, gdy rozmawiam z mężczyznami. Bardzo dobrze zrobiłam, że się z nim rozstałam – nie byliśmy w stanie oferować sobie nawzajem już niczego ponad to, co było kiedyś między nami. Mamy po dwadzieścia parę lat, a ja czułam się jak stara żona, która jest bo jest. On twierdził, że dla niego odkurzanie jest gorsze, niż horrory w kinie, a mycie wanny godzi w jego godność. No to uznałam, że w moją godzi sprzątanie po nim. Poza tym stał się skapcaniałym starym dziadem, którego nie kręciło nic – siedział przed TV i nawet na seks już nie miał ochoty. Nie pomagała piękna bielizna i świece – robił swoje i szedł spać i to tylko raz na jakiś czas. Kiedyś tanie hotele nad morzem były naszym azylem i miejscem ostrego seksu, ale to już koniec i nigdy nie wróci.  Teraz sama sobie jestem panią i mogę robić wszystko to, co mi się żywnie podoba. Dziś na przykład idę z koleżankami do kina – obejrzałyśmy zwiastuny filmowe i wiemy, że ta komedia jest rewelacyjna dla samotnych pięknych młodych kobiet!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo