Przeprowadzki Szczecin

Haa - chyba powinienem mienić nazwę bloga na "Wymysły Mojej Dziewczyny". Kolejny pomysł - zamiana mieszkań. Nasze jednak jej się znudziło, i pomyślała, czy by nie zamienić się na coś gotowego. Poznajdowała oczywiście już oferty fajnie wykończonych mieszkań, jednak ich cena jest kolosalna. Jestem wręcz przekonany, że są to mieszkania, które zostały właśnie kupione po to, aby je wyremontować i sprzedać z nawiązką. Nie mam oczywiście nic do takiego biznesu, jak ktoś się w tym czuje to faktycznie można zarobić niezłą sumę. Ale my dopiero co kupiliśmy własne mieszkanie, więc potrzeba trochę czasu aby je wykończyć. Ale nie - moja dziewczyna już się napaliła na piękne apartamenty. Już nawet sprawdziła opinie o firmach przeprowadzkowych. Przeprowadzki Szczecin - i analiza ofert. A przeprowadzka to jest chyba ostatnia rzecz, o której chce mi się teraz myśleć. Zastanawiam się też czy może nie jest to forma presji na mnie, abym przyspieszył prace remontowe - tak, tak - już czuję na karku komentarze moich czytelniczek typu "w końcu dotarło do tej łepetyny" ;)

Komentarze

Kasia pisze…
Zdecydowanie warto postawić na pomoc firmy zewnętrznej... Na pewno tu najważniejszą rzeczą jest odpowiedni samochód, a to już może być problemem. Wszystko trzeba rozebrać, odpowiednio zabezpieczyć - to nie dla mnie. Ostatnio zlecałam transport łóżeczka dziecięcego, firma super się sprawdziła.

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo