Petersburg co warto zobaczyć

I kolejny wymysł mojej dziewczyny. Podróż w "dziwne miejsca" aby móc się później pochwalić na insta zdjęciami. Diabli jak mnie to irytuje. Tym razem za cel wybrała sobie Rosję, a dokładnie Petersburg. Zerknąłem na różne stronki bo chciałem się dowiedzieć co tam warto zobaczyć i przyznam, że ilość muzeów i w ogóle miejsc do zwiedzania jest ogromna. Irytacja z powodu wycieczki trochę mi dzięki temu przeszła, bo gdyby ktoś pokazał mi zdjęcia z Petersburga i nie powiedział co to za miasto, to strzelałbym, że to jakaś zachodnia stolica kultury. Pewnie śmiejcie się, nie znam się i niby faktycznie ze zdjęć daje się odczuć wschodnioeuropejski klimat, jednak moje wyobrażenie odnośnie Rosji było po protu inne. Pozory mogą mylić - ciekawy tylko jestem jakie będę miał odczucia po powrocie. Na pewno się z Wami z tym podzielę.

Komentarze

Anonimowy pisze…
aaa

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo