Komornicy

Jasne diabli... dobrał się do mnie windykator. Niby jakiś czas temu miałem założyć konto w mbanku, ale nie odebrałem papierów i teraz oni chcą mnie pokryć kosztami administracyjnymi. Parodia.

Fakt, że chciałem założyć tam konto, wypełniłem wniosek online, ale nigdy nie otrzymałem papierów na wskazany adres.

O sprawie zatem zapomniałem (było to ok 8 lat temu!), a oni po 8 latach, skądś wygrzebali, że kiedyś chciałem założyć konto.

Straszą mnie, że komornicyjuż mnie mają na liście i tylko czekają na rozkaz zabierania różnych rzeczy.

W sumie to się nie boję - wiem jaką pracę wykonują komornicy. A przede wszystkim wiem, że najpierw ten śmieszny bank musi udowodnić to co mi sugeruje.

Tak czy inaczej, myślę że nic z tego nie będzie - liczyli że frajer się przestraszy i będzie płacić za nie wiadomo co - ale tak łatwo nie będzie :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo