Sprzedaż obiektów Szczecin

Babcia obiecała mi, że kiedy skończę studia magisterskie, a studiuję medycynę, to kupi mi mieszkanie. Właśnie jestem tydzień po obronieniu pracy, babcia oczywiście sama pamiętała o obietnicy i zaraz chciała mnie zabrać na oglądanie mieszkań. Udaliśmy się więc do biura nieruchomości w Szczecinie, które specjalizowało się w sprzedaży obiektów Szczecin.

Pośrednik pokazał nam cały katalog z ofertami, znajdywały się tak ogłoszenia z rynku wtórnego jak pierwotnego. Niestety nie mogliśmy sobie pozwolić na sprzedaż obiektów w szczecinie i to w nowym budownictwie. Nie przejęłam się tym specjalnie, ponieważ inne oferty były naprawdę interesujące. Bardzo podobało mi się podobają mi się mieszkania dwupoziomowe.

Takiego właśnie szukałam. Babcia oczywiście kręciła nosem mówiąc ze moje przyszłe dzieci pospadają ze schodów, jednak po moich namowach i tłumaczeniach, że są różnego rodzaju blokady na schody, babcia zgodziła się. Kiedy znalazłam lokal idealny pojechaliśmy go oglądać. Na żywo mieszkanie wyglądało jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Ogromnie się ucieszyłam że nie jest zbyt drogie, ponieważ właścicielom nie zależało na pieniądzach, chcieli się tylko pozbyć go, a było cudowne. Cieszę się, że będę mogła w nim mieszkać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo