Folia dachowa

Czym u licha jest folia dachowa?! Kolega kilka tygodni temu do mnie zadzwonił i powiedział, że pilnie potrzebuje tą dziwną rzecz. Kurczak mać - jestem informatykiem a nie budowlańcem, więc skąd ja mu załatwię folię dachową?!

No ale spokojnie - wstukałem to w google i czegoś tam się dowiedziałem, jednak tak samo jak i ja, tak i on może to sobie zamówić. W tym momencie złapałem się na czymś. Postąpiłem identycznie jak właśnie mój kumpel. Dla niego zamówienie czegoś przez internet nie jest czymś banalnym, tak samo jak dla mnie nie było oczywistym to o co on pytał.

Reasumujac dobrze wyszlo - razem sie na siebie powkurzalismy, ale zamówiłem mu tą jego folię dachową. Wczoraj szkielecie, który został już zbudowany wypiliśmy sobie po jednym (ehemmm) piwku i była świetna atmosferka.

To co, może jeszcze wybrać komuś dachówkę, terakotę i położyć kafelki? Żarcik :P

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo