Ubezpieczenia OFE w Szczecinie

Stało się, musiałem w końcu wybrać ubezpieczyciela. OFE - czyli otwarte fundusze emerytalne to coś z czymś każdy musi się zmierzyć :) Ale tak naprawdę czy jest w tym jakiś problem?

Należy po prostu wybrać agenta ubezpieczeniowego z danej firmy i on wszystko dalej robi za Ciebie.

Ja się zastanawiałem pomiędzy Comercial Union a ING. Wybrałem comerciala.

Szczerze mówiąc nawet nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego to OFE wybrałem - pokazywano mi mnóstwo wykresików, tabel i innych rzeczy, które wskazywały na różne firmy ubezpieczeniowe.

Ale mój wybór padł na CU - a na razie z agenta ubezpieczeniowego, z którym mam stały kontakt, bo jest w Szczecinie jestem bardzo zadowolony.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo