Dieta na zaparcia

Właśnie dostałem telefon - zadzwonił moja młodsza siostra. Mówi, że nie może wyjść z domu i iść do szkoły bo bardzo ją boli brzuch. Wiedziałem, że ma dziś klasówkę z matmy, więc no nie oszukujmy się, pomyślałem, że chce się wymigać - kazałem jej natychmiast zasuwać do szkoły i tyle.

Przyznam, że trochę pochopnie to zrobiłem, bo jak się później okazało, siostra ma straszne zaparcia... kurna, nigdy nie miałem z tym problemów, więc no ciężko było mi skumać, że jest to dolegliwość, która może być bardzo nieprzyjemna...

siostra boczyć się pewnie na mnie jeszcze jakiś czas, więc postanowiłem coś znaleźć na ten problem. Zacząłem czytać o tych zaparciach i znalazłem, że jest coś takiego jak dieta na zaparcia.

Wysłąłem siostrze na maila, może jej przejdzie i się odobrazi na mnie :) A przy okazji, może akurat coś ta dieta pomoże.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo