Sponsorowanie stron internetowych

Pamiętam jak dziś, jak kilka lat temu miałem kilka pomysłów na stworzenie różnych portali internetowych. Nie miałem wtedy jednak środków na takie przedsięwzięcie. Zacząłem tworzyć zatem strony na darmowych hostingach i aliasach.

Jak wiadomo nie jest to rozwiązanie dobre, szczególnie na dłuższą metę.

Nie istniało wtedy jednak coś takiego jak "sponsorowanie stron internetowych". Przynajmniej ja o takim czymś nie słyszałem.

Aktualnie sam jestem osobą, która umożliwia innym realizację swoich pomysłów na profesjonalnych serwerach z odpowiednią domeną. Wiem jak ważne jest to na początku, kiedy nie ma się kilkuset złotych na rozwinięcie witryny.

JAkkolwiek śmiesznie to zabrzmi: mi kiedyś nie miał kto pomóc, teraz mogę pomóc ja :P

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo