Fajne filmiki

Dzisiaj tak ważne święto dla kobiet, a ja nie mam pojęcia co by wymyślić w związku z tym świętem. Misie, kwiaty to wydaje mi się takie bardzo banalne. Kina przepełnione, mimo że grają jakieś romansidła, których ja osobiście nie lubię, ale moja ukochana jak najbardziej. Ja lubię filmy. I to różne, różniste. Jako mężczyzna to filmy erotyczne najbardziej. Ale nie gardzę gdy ktoś ma lub emitują w telewizji jakieś fajne filmiki. A takowych niestety w kinie nie puszczają.

A w związku z tym, że nie tylko ja tak uważam, kiedyś z kuplami chcieliśmy napisać podanie, petycję, albo projekt jednego dnia w tygodniu z filmem z humorem. Myślę, że polskie społeczeństwo jest dość pesymistycznie nastawiony do życia. Te wszystkie wypadki i kryzys skutecznie psują humor, dlatego pomyśleliśmy, że nasz pomysł jest świetny. Niestety kierownik kina miał inne zdanie. Myśleliśmy nawet żeby otworzyć własne kino, ale po głębszych przemyśleniach stwierdziliśmy, że pieniądze, których potrzebujemy są zbyt duże. I mimo wielu starań nie jesteśmy w stanie ich zdobyć. Niektóre marzenia jednak są nieosiągalne, a nam pozostaje tylko organizować seanse ale w domu, przy kinie domowym, na które, na szczęści, nas jeszcze stać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo