Nurkowanie a bezpieczeństwo

Nurkowanie od zawsze stanowiło dla mnie szczyt marzeń. Kiedy jako nastolatka pojechałam z rodzicami do Egiptu i miałam okazję podziwiać cuda natury pod powierzchnią wody, stwierdziłam, że to chciałabym robić zawodowo. Od tamtego czasu robiłam wszystko, żeby połączyć pasję z rozwojem zawodowym. Ukończyłam biologię morza jednocześnie trenując intensywnie w klubach pływackich, biorąc udział w przeróżnych zgrupowaniach, aż w końcu uzyskałam wszelkie potrzebne pozwolenia i dokumenty. Przez jakiś czas pracowałam w ośrodkach dla turystów w Egipcie i uczyłam ich nurkowania, żeby w końcu móc zacząć prowadzić szkołę dla instruktorów, a w niej kursy, między innymi takie jak nurkowanie a bezpieczeństwo.

Okazuje się bowiem, że bardzo wielu z nich zdaje się zapominać o tym, że są odpowiedzialni za zdrowie i życie swoich klientów i że często powinni myśleć i za siebie i za nich jednocześnie. Wiem na pewno, że popyt na moje usługi jest ogromny, więc mam szanse na sukces.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Pewnie,ze masz szanse na sukces. Sam jestem pletwonurkiem i nurkuje w roznych zakatkach swiata. Nurkowanie to moja pasja i drugi swiat. Oczywiscie kazdy kto chce zaczac nurkowac musi liczyc sie z kosztami na sprzet do nurkowania, ale na cale szczescie w kurortach wypoczynkowych istnieja wyporzyczalnie.

Tak przy okazji
Zapraszam w wolnych chwilach na:
Zapraszam
Pozdrawiam

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo