Darmowe mp3

Kto wymyślił, żeby w szkole była obowiązkowa muzyka? Muzykę najbardziej lubię w postaci mp3 za darmo, które mogę ściągnąć z Internetu. Ale żeby w szkole? Nie potrafię śpiewać. Nigdy nie umiałem. Rodzice wiedzieli, że nie mam talentu muzycznego. Kiedyś mieli jeszcze nadzieję, że uda się to zmienić, i zapisali mnie do szkoły muzycznej, ale nie radziłam tam sobie i mnie wypisali na prośbę nauczycielki. Podobno szkoda było żebym się tam męczył. Przez podstawówkę też miałem spokój i nikt mnie do śpiewu nie zmuszał. Kiedy poszedł do gimnazjum zaczęły się problemy. Bardzo ambitna pani od muzyki postanowiła nauczyć mnie śpiewać. Męczyła mnie tak przez długi czas i nie pomagały żadne moja słowa i czyny. Nawet, jak ściągnąłem jej darmowe mp3, które mogła puszczać na szkolnej dyskotece. Dopiero interwencja rodziców poskutkowała. Rodzice postanowili załatwić mi zwolnienie ze śpiewu od lekarza. Muzyczka była bardzo rozczarowana, kiedy moja mama wręczyła je jej. Ale cóż od tamtej pory już mnie nie męczyła. Pozostaliśmy jednak w dobrym układzie i przez całą moją gimnazjalną edukację dostarczałem jej darmowej muzy na wszystkie imprezy, które organizowała.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo