Muzyka POP

Przedwczoraj wysiadła mi kablówka i na razie nie ma żadnych szans na poprawę sytuacji. Dzwoniłem wczoraj do biura obsługi klienta i dowiedziałem się, że nie będę miał telewizji do końca tygodnia! Co ja będę robił przez ten czas? Jedną z moich ulubionych rzeczy jest muzyka pop, a dzięki telewizji kablowej mam ciągły dostęp do stacji muzycznych, w których bez przerwy lecą moje ulubione teledyski i programy o fajnych zespołach i wykonawcach. A może wreszcie przekonam się do komputerów, których nie lubię i zacznę korzystać z Internetu? Tam też można obejrzeć fajne klipy video, posłuchać radia internetowego albo ściągnąć piosenki mp3 albo wejść na jakiś interesujący portal społecznościowy lub ciekawe forum muzyczne i poczytać o tym co się dzieje w muzyce pop. Może uda mi się poznać nowych znajomych? Może jest ktoś, kogo muzyka pop interesuje w takim samym stopniu jak mnie? Może jednak dam sobie spokój z tą telewizją i zmienię swoje nastawienie do tej całej informatyki? Kończę pisać i idę włączyć komputer.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo