Fajne gierki online

Tak, zmieniło mi się. Kiedyś pisałem o tym, jak można poprawić sobie humor. I przyznam, że przynajmniej dla mnie idealnym sposobem na chandrę było oglądanie śmiesznych filmików. Uwielbiałem to i zresztą dalej uwielbmiam. Fajne gagi, to jest to co sprawia, że zdaję sobie sprawę, że do życia nie można podchodzić strasznie poważnie - trzeba mieć dystans.
W każdym razie ostatnio niemal nie uzależniłem się... choliba, a może się uzależniłem? W każdym razie fajne gierki online, to jest to co ostatnio uwielbiam. Gram w to godzinami i chyba będę musiał poważnie zastanowić się nad tym, z czego ja będę się utrzymywał.
Uwielbiam gierki sportowe, niektóre gry typu "free kicks" po prostu mnie rozwalają.
Pomyślę nawet, czy może nie namówić jakiegoś kolegi, żeby zrobił jakąś stronę z tymi grami - ja mu mogę testować wszystkie giery ;))

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo