Fajne filmiki

Uwielbiam oglądać filmy i musicale. Ubóstwiam wręcz. Od kiedy pamiętam zawsze śledziłam najnowsze premiery filmowe. W wolnych chwilach chodziłam do kina. Dobrze, że mam przyjaciółkę, która tak samo jak ja uwielbia oglądać filmy. Często robimy sobie nocne maratony filmowe. Specjalnie na te okazje wybieramy naprawdę fajne filmiki. I staramy się, aby połączone były ze sobą. Na przykład, ostatnio oglądałyśmy filmy z Johnym Deepem, trzy nasze ulubione produkcje z nim w roli głównej. Innego dnia oglądałyśmy same horrory. Przez moją pasję związaną z kinem planuję studia na kierunku filmoznawstwo. Byłoby to coś w sam raz dla mnie. Mimo że mam jeszcze trochę czasu na wybór studiów jestem jednak zdecydowana i nie wyobrażam sobie, że mogłabym robić w życiu coś zupełnie innego. O filmach, tych starych czy nowych, potrafię opowiadać godzinami. Ci, co mnie już znają wiedzą, że najlepszym prezentem są filmy na DVD. Niestety od patrzenia w ekran popsuł mi się wzrok i muszę nosić okulary, dlatego też zaczęłam dbać o wzrok i staram się nie przekraczać dozwolonego czasu przed telewizorem. Wypożyczalnia filmów na DVD dała mi już nawet bardzo duży upust na filmy z każdej kategorii, jestem ponoć ich najlepszą klientką, od kiedy zaczęli działalność.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo