Darmowe zdjęcia hdr

Mój brat miał zawsze wszystko lepsze ode mnie. Lepszy komputer, lepszy telefon, nawet rower dostał lepszy! Nie, że jestem zazdrosna, jednak jego rzeczy wytrzymywały dłużej niż moje, te tańsze i bardziej tandetne szybko się niszczą i wady ich wychodzą częściej niż w tym lepszym sprzęcie. Dlatego postanowiłam sama zainwestować. Moim pierwszym marzeniem była aparat fotograficzny, taki z pierwszego zdarzenia. Lustrzanka cyfrowa marzyła mi się, od kiedy pojawiła się na rynku.

Teraz sporo staniała i mogę sobie na nią pozwolić. Zamierzam stworzyć stronę internetową, na której będę umieszczała darmowe zdjęcia hdr, zamieszczę tam opcję komentowania a także ściągania. Będzie można zrobić sobie z moich zdjęć tapety na pulpit. Tak właśnie robi z nimi moja przyjaciółka uważa, że jak na początkującą panią fotograf to całkiem nieźle mi to wychodzi, i to ona zachęciła mnie do pochwalenia się w Internecie moimi pracami. Z czasem jak dojdę naprawdę do dużej wprawy zacznę robić zdjęcia komercyjne. Nie zarobiłabym pewnie na nich zbyt wiele, ale zawsze coś. D tego natomiast skusił mnie e-mail od pewnego internauty, który chce kupić parę zdjęć. Oczywiście pozwoliłam mu ich użyć za darmo a miłe byłoby gdyby tylko umieścił moje nazwisko pod nim. Tym razem to ja mam coś lepszego niż mój brat.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo