Forum filmowe

Przyznaję, że zawsze chciałem być właścicielem jakiegoś dużego FORUM! Zaczynałem więc jako moderator na kilku, albo i kilkunastu forach. Naiwny, wierzyłem, że jeśli się wykażę, to dostanę może bardziej odpowiedzialną funkcję. Działałem zatem jako mod na wielu forach przez całkiem ładnych kilka lat. Niestety moje działania nie zostały docenione, właściciele się zmieniali, fora obumierały, a tak naprawdę administratorzy nie robili nic, żeby coś polepszyć.

Ale i mi się udało coś postawić. Postanowiłem zrobić forum o tematyce filmowej. Nie wiem czy jest na to popyt, ale mam nadzieję, że choć kilkanaście osób znajdzie swoje miejsce na moim forum. Do kina w końcu chodzi każdy, a ja sam czasem mam ochotę coś napisać o filmie, czy mi się podobał czy też nie.

Forum filmowe to pierwsze moje forumowe dziecko - na razie tak naprawdę poprawiam błędy, niż ulepszam skrypt czy choćby ożywiam forum. Wiem, żę pracy przede mną co nie miara. Ale myślę, że jest szansa, aby stworzyć jakąś fajną grupę osób, które będą się cieszyły moim forum. Wróć - NASZYM FORUM :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo