Znaczenie snów

Ponownie jestem w szoku :) A może właśnie nie powinienem już się dziwić, że ludzie wolą oglądać strony ze śmiesznymi filmikami (nie mówiąc już o stronach dla dorosłych) niż jakieś ambitne projekty, które miałem tworzyć kiedy postanowiłem, że będę zarabiać na stronach www.
I co się okazuje - postawiłem stronkę pt. "znaczenie snów" i jest tam ok 100 osób dziennie :)

Ale najbardziej rozwalają mnie frazy, na które wchodzą ludziki, pozwolę sobie podać kilka przykłądów, w końcu wszystko jest anonimowe:

- zdechła mysz (w sumie chyba nieśmieszne)
- połamany pies (na poczatku nie czailem, chodzi chyba o zlamane nogi czy cos)
- nędza w kapturze (wtf?!)
- dół błota (no gdyby była góra błota, to jeszcze)

No ale spoko - dziwne rzeczy się dzieją. I ja pytam, GDZIE BYLI ICH RODZICE?!!! ;)

Dobra, bredzę już, więc kończę i idę niańczyć nie swoje dzieci.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo