Filmy

Firma mojego taty działa na polskim rynku od wielu lat. Jego firma udzielała się w bardzo wielu działaniach. Dzięki niej zyskał sobie szacunek i uznanie. Miał bardzo wielu znajomych w każdym środowisku. Przez znajomości taty świat ludzi, często innym znanych tylko z telewizji, był mi od dawna znajomy. Kiedy poszłam na studia do Warszawy, tato zdecydował, że teraz na biznesowe kolacje i bankiety będę mogła chodzić ja. Zostałam reprezentantką firmy. Najbardziej z tego wszystkie podobało mi się to, że mogłam chodzić na premiery filmowe, praktycznie każdego filmu.

Filmy kochałam od dziecka i było to dla mnie bardzo ważne. Przyjemnie było mi uczestniczyć w premierach, bo mogłam spotkać tam wiele gwiazd. Dzięki swojej wiedzy o świecie filmów, a naprawdę miałam ją sporą, bo jedyne filmy, których nie oglądałam były to filmy anime, mogłam często podyskutować o filmie po premierze w gronie sławnych osób. W taki też sposób poznałam pewnego młodego aktora. Polubiliśmy się od pierwszej rozmowy. Nasze spotkania z czasem stawały się częstsze. Kiedy ja zastanawiałam się, czy nasza znajomość mogłaby mieć poważniejszy wymiar, to w jednej z plotkarskich gazet pojawiły się nasze wspólne zdjęcia, pod którymi zostałam podpisana, jako jego narzeczona. Forum filmowe, którego nawet adresu nie pamiętam również zrobiło z tego sensację i to pomogło mi podjąć decyzję. Wiedziałam, że znajomość narażająca mnie na utratę prywatności nie ma sensu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo