Technikum Słupsk

Niedawno skończyłem gimnazjum i zastanawiam się nad wyborem odpowiedniej szkoły, która zapewni mi możliwość szybkiego podjęcia pracy. Technikum Słupsk cieszy się naprawdę dobrą opinią, ale nie jestem do końca pewien, czy to dobry wybór. Tak naprawdę bardzo chciałbym zostać fryzjerem, ale boję się reakcji moich bliskich. Chłopaki wybierają szkoły Słupsk, ale ja myślę nad czymś w Warszawie, co dałoby mi świetny fach. Jedno wiem – mama będzie zmartwiona, że nie chcę być mechanikiem samochodowym, jak tata, albo technikiem informatyki, jak mój brat.

Tak naprawdę, to ja chyba nie wiem, co będzie dla mnie najlepsze – bo upiększanie ludzi wydaje mi się bardzo pociągające, ale z pewnością bardzo trudno jest przebić się w tej dziedzinie i osiągnąć sukces. Myślę jednak, że coś dla siebie wybiorę, pytanie tylko, czy szkolnictwo Słupsk da mi szansę na realizację marzeń tutaj, na miejscu, czy też będę musiał wyjechać gdzieś daleko, sam, bez rodziny. Tego boję się najbardziej, bo nigdy nie byłem poza domem dłużej, niż dwa tygodnie na obozie, a jakbym wybrał szkołę w stolicy, to na bank nie dam rady przyjeżdżać częściej, niż raz na miesiąc. Trudna sprawa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo