Po weekendzie

No i minal weekend, jakis taki ciezki byl, nie wypoczalem, a ilosc rzeczy, ktore musze zrobic mnie przeraza. A moze przesadzam :)

Kupiłem dziewczynie piękne kwiaty, bo coś nie miała humoru - ucieszyła się bardzo, więc dobry humor powrócił. W sobotę mieliśmy iść do kina, obejrzyliśmy zwiastuny nowych filmów, ale nie mogliśmy zdecydować się na nic. Tak czasami chyba bywa.

Wciąż po głowie chodzi mi myśl, aby mięc piękny dom. Coraz bardziej jestem przekonany do jednej technologii: budownictwo szkieletowe to jest to co mi pasuje. Piękna i może nie jakaś strasznie droga sprawa, więc na pewno nad taką ewentualnością się będę zastanawiał.

Póki co idę oglądać kolejny odcinek skazanego na śmierć - serial jest kapitalny, i nie wiem jak ludzie moga wybierać jakąś jolę z big brothera zamiast takiego serialu, ale o gustach się nie dyskutuje :)

pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo