Monday :)

Szybko minął mi ten poniedziałek. Praca idzie do przodu, realizuję to co miało być zrobione, więc i człowiek bardziej zadowolony z siebie. W domu też dobrze - siedzę nad dopracowywaniem kolejnych stron.

Tymczasem czekam na debatę wyborczą, ciekawe jak tym razem spiszą się nasi partyjni przywódcy - czy będzie trochę śmiechu - możliwe :)

Tym czasem mam dosyć nietypowy problem, kolega zapytał mnie o zaparcia... zupełnie się na tym nie znam - nie mam takich problemów, a kolega ponoć mocno cierpi. Kazałem zjeść jogurt, może pomoże, chociaż co ja tam mogę o tym wiedzieć. Jakby zapytał o sex w big brotherze - to ... tez bym w sumie nie pomogl, bo nie ogladam tego programu, ostatnio moją pasją stała się nauka o domach, konkretnie interesuje mnie budownictwo szkieletowe, ale to temat na inny dzień :)

Pozdro

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo