Domy szkieletowe

Jejku, no nie mogę się powstrzymać, przed myśleniem o nowym domu. Marzą mi się domy szkieletowe, piękny dach, ogród, ganek. Ciężko opisać co dokładnie się chce, ale obraz tego domu, mam przed oczami. Chyba zawsze podobały mi się valdiconstructionzaś to miejsce, gdzie chciałbym aby taki dom powstał i nie obchodzi mnie, że ludzie narzekają na to miasto. JEst to moje miasto i chcę tu mieszkać. Myślałem też nad tym czy by nie zainwestować kiedyś w jakis hotel. Tanie hotele są mocno poszukiwane, no ale to już inwestycja za kilka lat :)

Poki co zajmuje sie jednak mniej gornolotnymi rzeczami - ogladam sobie zwiastuny filmowe, a na zly humor lubie smieszne filmiki. Ale to taki zjadacz czasu. Muszę wziąc się za roboty domowe, bo kilka rzeczy czeka na naprawienie etc.

Ale już jkutro zacznie się weekend, więc będzie trochę czasu na nadrobienie zaległości :)

Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo