Miało być o moim hobby, a przecież zapomniałem o innym niż strony internetowe zainteresowaniu - filmy!

Cudo - tak bym ocenił zapowiedź nowej części Piły 4! Zwiastun Piły 4 jest po prostu kapitalny, trzyma w napięciu i pokazuje co się będzie mniej więcej działo w nowej części sławngo już filmu The Saw IV. Generalnie w ogóle jestem fanem oglądania zwiastunów filmowych, jednak ten ma dla mnie wartość wyjątkową. Czekałem na kolejną część piły przez długi czas i nie mogłem się doczekać aż film wejdzie na ekrany kin.Teraz w końcu moja ciekawość zostanie zaspokojona, oczekuję na film a póki co zachwycam się trailerami. Trzeba też zaznaczyć, że nie ma co oczekiwać tutaj na śmieszne filmiki - Piła to trzymający w napięciu thriller - więc dzieciaki - sio!

Tak, na ten film już się nie mogę doczekać!

Pozdrowionka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo