Domy szkieletowe

Poszukuję informacji na temat budownictwa szkieletowego. Nie wiem w sumie dokładnie o co chodzi, czym się charakteryzują domy szkieletowe, jakie mają cechy wspólne, jaki jest koszt takich domów etc. Nie wiem w sumie gdzie tego szukać, może po prostu powinienem odwiedzić konkretnie jakąś firmę, która zajmuje się budowaniem takich domów - to by chyba było najodpowiedniejsze wyjście. Z drugiej jednak strony, jeśli pójdę to takiej firmy i oni zobaczą, że ja jestem w tej tematyce kompletnie zielony, to czy nie wywindują cen w górę? Dlatego mam jednak nadzieję, że znajdę jakieś dokładne informacje na temat takiego budownictwa w zsobach internetu :)

Mam nadzieję, że po wnikliwych analizach uda mi się stworzyć jakiś biznes plan dla takiej inwestycji - niestety na razie zupełnie nie zdaję sobie sprawy z wysokości potrzebnych funduszy, ale tak jak już napisałem, będe się dowiadywał, więc ta wiedza niedługo zostanie przeze mnie przyswojona.

Dlaczego o tym piszę? A no dlatego, że ostatnio byłem w Gdańsku i wracając pociągiem widziałem sznureczek przepięknych domów. Jeden pan widząc mój zachwyt powiedział, że są to domy szkieletowe Szczecin był jeszcze daleko, więc takich domków po drodzę się naoglądałem sporo. I oczywiście zrobiłem sam sobie nadzieję na taką budowlę.

Wiem, że ceny produktów budowlanych są bardzo duże, ponoć zresztą największym problemem nie jest ich cena, ale ich brak. Tego już kompletnie nie rozumiem, jeśli jest popyt na taki towar, to czy nie można zwiększyć produkcji? Pewnie nie jest to takie banalne jak mi się zdaje, więc nie pozostaje mi nic innego jak uzbroić się w cierpliwość...

Komentarze

Anonimowy pisze…
może wpisz w googlach to czego szukasz a znajdziesz ???? np "Domy Szkieletowe"

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo