Kredyt mieszkaniowy kalkulator zdolności kredytowej

Stanąłem przed bardzo trudną decyzją. Muszę oddać swoje mieszkanie. Dużo by o tym pisać, co jak i dlaczego - fakt jest taki, że czasami nie można ufać nawet rodzinie jeśli chodzi o pieniądze. Obietnice obietnicami, a wyszło tak, że jestem w tym momencie bezdomny.

O tyle moja sytuacja nie jest tragiczna, że mam sporo znajomych, którzy pomagają mi zarówno jeśli chodzi o kwestie informacyjne (co dalej robić) oraz o kwestie finansowe. Postanowiłem zatem wziąć kredyt mieszkaniowy. Innej możliwości po prostu nie mam. Zacząłem chodzić po bankach i zbierać informację, co gdzie i ile mogę dostać.

Skorzystałem również z super narzędzia: "kalkulator zdolności kredytowej". Pozwoliło to mi sprawdzić na ile mnie stać, jeśli chodzi o kredyt.

Sam sobie zadaje pytanie po co to pisze, po co biadolę na jakimś blogu - dla litości? Nie! Po prostu czasem trzeba coś z siebie wyrzucić. Domyślam się, że nie znajdę tutaj nikogo, kto by mi ofiarował 150 tysiaków na mieszkanko :) Ale to nie jest istota rzeczy - chcę po prostu się wygadać! Jest mi źle, ale fakt, że przekazuję tą informację dalej sprawia, że fakt podjęcia decyzji, która sprawi, że zadłużę się na kolejne 40 lat - nie jest aż taka straszna...

Komentarze

Anonimowy pisze…
Jak jeszcze masz zdolność kredytową to nie jest źle :)
Anonimowy pisze…
E tam, pewnie gosc sciemnia - jest bogaty i spi na kasie, a artykul to sciema :P

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo