F1 gra online

W sieci jest sporo gier online, które potrafią skutecznie zabić nasz czas czy też dać nam chwilę wytchnienia od ciężkiej pracy. Można wybierać zarówno w prostych grach flash jak i w zaawansowanym managerach czy też symulacjach, ale czy powstała jakaś strona z bezpłatną grą na przeglądarkę, która łączy obie te funkcjonalności? Cięzko znaleźć, ale jednak się da, a jest nią manager formuły 1, w których zarówno mamy wpływ na swoją ekipę, finanse oraz co najważniejsze na wyniki. Mamy do dyspozycji tryb grania, w którym tylko od nas zależy nasza pozycja w kwalifikacjach, a następnie w wyścigu. Nie grałem chyba nic lepszego niż ta F1 gra online i nie pozostaje mi nic jak tylko polecić miłośnikom szybkich sportowych samochodów i Formuły pierwszej przetestowanie tego symulatora. Warto przy tym zapoznać się z opiniami na forum i działem pomocy, aby zbyt pochopnie nie wykonywać modyfikacji naszego bolidu odrazu po rejestracji. Cenne uwagi administratorów oraz innych graczy na pewno nie pójdą na marne i pozwolą nam szybciej się zadomowić w naszej nowej stajni. Pierwszy tor wyścigowy, na którym grałem jest i prosty i trudny, tzn. jak na nim pierwszy raz jechałem wydawał mi się bardzo trudny, ale po kilkunastu okrążeniach jak już się wprawiłem to potrafiłem wykręcić niezły czas i rywalizować z najlepszymi. Ale nawet jak poznałem tor dobrze, starałem się jeszcze lepiej i bardziej precyzyjnie wejść w zakręt, aby powiększyć swoją przewagę nad rywalami. Nie zawsze skutkowało to pozytywnymi wynikami w rezultacie niejednokrotnie uderzyłem w bariery ochronne i zjazd do pit-stopu był obowiązkowy w celu wykonania niezbędnych napraw oraz wymiany opon.

Komentarze

Anonimowy pisze…
zapowiada sie bardzo ciekawie. Kiedy premiera?

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo