Tirowiec

Chciałbym na wstępie napisać, iż to nie jest bajeczka o małej królewnie, która dostała kabriolecik, wręcz przeciwnie, książka będzie opisywałą większość problemów 'Truckerów' jeżdzących ciężarówkami. Sam mam z tym związane kłopoty, na które chciałbym coś poradzić. Porada numer jeden: Przeczytaj tę książke.
Następne porady będą stopniowo opisywane w książce 'Świat Truckera'. Nie wiem jakie lubisz ciężarówki, wiem jednak, że wszystkie są piękne. Można również docenić starego Iveco z lat 70. Jak na tamte czasy to był luksus. Dzisiaj to jest klasyka. Klasyke trzeba chronić. Najlepiej chroni się je samemu, wystarczy
ją myć często i pokazać, że naprawdę kochasz swoje cudo. Jeśli nie dbasz o swoją ciężarówke, to już niestety twój problem, nie wnikam w to, ale najważniejszą rzeczą piękna ciężarówki jest oczywiście czystość jej samej. Co jakiś czas oddawaj swoją piękność do przeglądu, raz na kilka miesięcy. 
Traktuj swoje ciężarówki tak, jakbyś sam chciałbyś być traktowany. Jeśli ciężarówka to twoje drugie ja, to ta książka jest wprost dla Ciebie. Wiem, że nie osiągnie ona bardzo wielkiego sukcesu, ale wiem, że przyciągnie wielu Truckerów.
Często jeżdze DK10, z Warszawy do Torunia. W okolicach Sierpca podziwam piękne widoki dalekiej Wisły. Jade z prędkością 80km/h, czyli jak najbardziej zgodnie z przepisami, Wjeżdzam do pięknego lasu, który podoba się, jakbym patrzył w przeznaczenie. Atrakcją podróży właśnie jest podziwianie
piękna przyrody, bez wątpienia to. Oczywiście niezależne jest to od pory roku, ponieważ zarówno w lecie jak i w zimie, przyroda wygląda prześlicznie. Minąłem już Sierpc, Mam około 90km do mojego celu - Torunia. Trasa DK10 jest bardzo dobrą trasą, wyremontowaną, łatwo ją pomylić z drogą ekspresową.
Jade, nagle moja ciężarówka, nowiutka Scania zaczyna się psuć. Nie mogę wyhamować, a za mną trąbią dziesiątki samochodów. Zjeżdzam na pobocze, przede mną znak 'Zakaz stawania na Poboczu'. Strasznie się boje, że Policja po drodze mnie złapie. Czekam 10 minut - nic. 20 minut - wciąż nic.
Dopiero po 30 minutach coś widze. Zjeżdza na pobocze równie nowy, czerwony Man. Wychodzi z niego góra 35-letni mężczyzna i mnie widzi. Rejestracje mi znajome, Rzeszowskie. Pamiętam, znałem jednego Kube z Rzeszowa, był moim dobrym znajomym. Pomagałem mu tworzyć portal,
pracowaliśmy razem w wirtualnych firmach, i obaj lubiliśmy ciężarówki. Mówi do mnie:
- Czy my się znamy?
Odpowiedziałem mu:
- Kojarze cię, czy masz na imię Kuba?
- Tak, miło cie widzieć Macieju.
Myśle sobie, skąd on zna moje imie? Czy w ogóle mnie on pamięta? Tak! To on! Kuba znany jako Rumun13. Jego portal Tirowiec był niezwykły. Pamiętam również inne portale, ten spośród nich, wyróżniał się klasą.
Spytał się mnie:
- Co ty tu robisz? Coś nie działa?
Odpowiedziałem mu:
- No, jest mały problem. Hamulec mi się popsuł. - Zaczał od zaraz, poprosił, bym wyjął z narzędzi klucz 13 i 17. Wszedł tam. Okazało się, że raz za Płońskiem za mocno hamowałem, i były po prostu źle przymocowane i padły.
Spytałem się z ciekawości
- Gdzie jedziesz? 
- Ja jadę do Bydgoszczy. - powiedziałem mu oczywiście że ja jade do Torunia. Wsiedliśmy do własnych ciężarówek i odjechaliśmy. Za nami jechała policja, prawie by nas zauważyli. Dobrze, że wyjechaliśmy 30 sekund wcześniej...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo