F1 flash game

Niewątpliwie najszybciej rozwijającą się dziedziną naszego życia jest informatyka. Dzisiejsze pokolenie ma praktycznie zaszczepioną kompatybilność ze wszystkimi nowinkami technicznymi, szybko wszystko chwytają, błyskawicznie się uczą. Internet to jest przyszłość, a technologie internetowe daleko już w tej chwili wykraczają po za racjonalne myślenie. Wszystkie te skomplikowane aplikacje, gry, systemy, kto to w ogóle pisze? Przecież nieraz to jest kilkaset tysięcy linii kodu, jak nie milionów. Weźmy przykładowo technologie flash, widzieliście co można zrobić we flashu? Jakie powstają gry i animacje, filmy, praktycznie wszystko. Kiedy gry, które uruchamialiśmy na komputerze za ciężkie pieniądze, dzisiaj można ściągnąć w wersji flash i zajmuje to zaledwie parę megabajtów. Ja najmilej wspominam grę F1 manager, w którą grałem jeszcze na commodore albo atari, już nie pamiętam. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu niedawno trafiłem na wersje tej gry właśnie w wspomnianej przed chwilą technologii. Kocham tą grę, ten f1 flash game, jest dla mnie pionierem gier wyścigowych. Oczywiście w pierwotnej wersji grafika nie była tak powalająca jak jest obecnie, ale wiadomo, że wszystko idzie z postępem czasu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo