Konkursy nagrody gwarantowane

Zawsze marzyłem o tym aby coś wygrać. Zagrałem kilkanaście razy w totka i nic! Niektórzy psioczą, że mają tylko trójkę, a chcieliby szóstkę. A ja do diabła chciałbym chociażby trójeczkę!

Nie wiem, czy to kwestia pecha, czy czegokolwiek, ale jak tylko gram w jakieś zdrapki czy coś, to nigdy nic nie wygrywam. Czasem az chce mi sie zaspiwac jak ta mucha co nie siada :)

W kazdym razie postanowilem sobie, ze musze cos wygrac. Konkursy nagrody gwarantowane - to byla moja ostatnia deska ratunku. Nic co nie gwarantowane, nie bedzie dla mnie szczesliwe, wiec chociaz moze w takim konkursie wygram. Tylko z drugiej strony, czy to jest jeszcze konkurs? loteria?

Eh...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo