Filmy erotyczno romantyczne

Moi rodzice często wychodzili w weekendy. Od momentu, kiedy mieli pewność, że właściwie zaopiekuje się moim młodszym bratem i mogą nas zostawić bez opieki, ich życie towarzyskie rozkwitło. Jak byliśmy młodsi, to z reguły na wieczór wypożyczali nam filmy, abyśmy się nie nudzili. Wiadomo, że z nudów dzieciom różne głupoty do głowy przychodzą. Mama zostawiała przygotowaną kolację i jakieś smakołyki dla umilenia wieczoru. Z czasem, kiedy byliśmy już starsi i bardziej samodzielni, sami organizowaliśmy sobie różne filmy, z reguły były to nasze ulubione śmieszne filmiki. Wieczór z komediami to było miłe zakończenie pracowitego tygodnia. Teraz najchętniej obydwoje wychodzilibyśmy w piątkowe wieczory na miasto. O ile ja mogę, bo już jestem prawie pełnoletnia, to mój brat raczej nie ma na to szans. Rodzice zapowiedzieli, że po ukończeniu 16 roku życia dostanie więcej swobody, a do tego jeszcze trochę mu brakuje. Dwa tygodnie temu, kiedy rodzice mieli pójść na kolację do znajomych, mój brat postanowił zaprosin na wieczór kilku kolegów. Ja miałam w planach wyjście do kina. Kiedy wróciłam do domu zastałam ich podczas oglądania filmu z czerwonym znaczkiem. Wiem, że mój brat to nie jest już dziecko, ale myślałam, że filmy erotyczno romantyczne na razie go nie interesują.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo