Darmowe mp3 do pobrania za darmo

Cały wczorajszy dzień chodziła mi po głowie piosenka, którą usłyszałam w radiu. Oczywiście znalazłam potem płytę w sklepie muzycznym. Cały krążek okazał się jednak kiepski. Znalazłam na nim jednak dwa, trzy utwory naprawdę niezłe. Dlatego siedziałam potem przed komputerem z włączoną przeglądarką internetową szukając Darmowe mp3 do pobrania za darmo tego kawałka. Znalazłam plik, jednak, aby nacisnąć na przycisk pobierz mp3 musiałam najpierw wysłać sms’a za ponad złotówkę. Nie zapłaciłam za usługę od razu, najpierw bezskutecznie szukałam po całym Internecie stron z darmową muzyką, na których mógłby się znaleźć nie dający mi spać po nocach kawałek. Szukanie jednak było bezskuteczne. Albo znajdywałam strony gdzie opłata za ściągnięcie była jeszcze większa niż przy pierwszym wyniku moich poszukiwań. Postanowiłam spróbować czegoś innego. Napisałam do mojego starego znajomego na gadu – prędko mi odpisał. Zapytałam się go skąd mogę wziąć darmowe pliki mp3 – odpisał mi że powinnam ściągnąć jakiś popularny program P2P, dzięki któremu będę mogła wymieniać się plikami z innymi użytkownikami tego programu zarejestrowanymi na tym samym serwerze. Świetnie mi poradził – od razu poszukałam odpowiedniego programu. Znalazłam go bez problemu i mogłam ściągać wszystkie pliki jakie tylko przyszły mi do głowy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo