Technik hotelarstwa w Słupsku

Wydawać by się mogło, że wybór tego, co chcemy robić w naszym życiu, będzie podejmowany przez nas w chwili przekroczenia pełnoletniości. Gimnazjaliści jednak doskonale wiedzą o tym, że decyzja taka zapadnie zdecydowanie wcześniej. Sam obecnie jestem w trzeciej klasie gimnazjum, także rzec można, że mam możliwie jak najaktualniejsze informacje. Jak i wielu moich kolegów do końca nie wiem, co chcę robić po gimnazjum. Całkiem interesującym kierunkiem jest technik hotelarstwa w Słupsku, jednakże nie jestem do tego jeszcze w stu procentach przekonany. Być może po uczestnictwie w dniach otwartych odrobinę obraz sytuacji mi się rozjaśni. Mimo wszystko niemałym nieporozumieniem jest według mnie wymaganie od szesnastolatków podejmowania tak ważnych decyzji. Co prawda kiedyś dorosnąć trzeba, jednakże wydaje mi się, że jest to zdecydowanie za szybko. Bądź co bądź – decyzja podjęta właśnie w trzeciej klasie gimnazjum w znaczny sposób będzie mogła wpłynąć na nasze przyszłe życie. Ścieżka edukacji pokierować może nas bowiem do wykonywania konkretnego zawodu w przyszłości, także widzimy, że to nie są żarty. Na szczęście jednak mam jeszcze kilka miesięcy na przemyślenie całej tej sytuacji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo