Fajne filmiki dla dorosłych

Ciekawe dlaczego Monika stała się ostatnio taka tajemnicza. Nie wraca już ze mną po szkole do domu, wykręca się i mówi, że gdzieś tam musi iść i mnie zostawia. A ostatnio to widziałam ją na Starym Mieście z chłopakiem – szła z nim za rękę! Jejku, to pierwsza z nas, która ma chłopaka. Ale w ogóle nie wiem, dlaczego się z tym ukrywa, w końcu to żaden wstyd być zakochanym. Myślę, że muszę z nią pogadać i uświadomić, że może na mnie liczyć. Mi to też się marzy taka wielka miłość, ale inna, niż mojej siostry – ona ze swoim chłopakiem to tylko filmiki dla dorosłych ogląda i wysłuchuje od niego pytań, kiedy oni sami to zrobią. Bez sensu zupełnie – ja to bym chciała, żeby jakiś cudny chłopak zabierał mnie na karuzelę, na lody i na spacery po parku, rezerwował wolne pokoje nad morzem na romantyczne wypady i w ogóle się o mnie troszczył. A ten Jacek to Aśki wcale nie szanuje, chce ją tylko bzyknąć i tyle. Ja to się będę szanowała, nie tak, jak ona. Widziałam niedawno zajawki, które pokazywały cudny film o tym, jak księżniczka odnalazła swojego księcia. Ja wiem, że takie filmy to tylko fikcja, ale wierzę, że i mnie takie coś spotka. Niemożliwe jest przecież, żeby być samotnym i nieszczęśliwym, bez pary i miłości, prawda?

Komentarze

madeinmarta pisze…
"Niemożliwe jest przecież, żeby być samotnym i nieszczęśliwym, bez pary i miłości, prawda?" No nie była bym tego taka pewna ;)...

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo