Filmy romantyczne?

Leniwa niedziela, jak zawsze zresztą. Obijam się wtedy oglądając ogłupiające teleturnieje w telewizji. Zauważyłam, że coraz większy chłam puszczają w telewizji polskiej, to jest tak zwana misja? Powtórki kiepskich komedii, no przeprhttp://www.blogger.com/img/blank.gifaszam, zauważyłam ostatnio coś ciekawego po dziesiątej w nocy. Akurat, kiedy kładę się spać, bo w poniedziałek na rano muszę być na uczelni. Lepszym rozwiązaniem są filmy na komputerze. Zawsze podczas oglądania mogę zatrzymać go i wyjść np. do toalety albo coś zjeść. Niestety teraz nie mam nic nowego, dlatego postanowiłam poszukać czegoś w Internecie. Mam szybkie łącze. Za dwie godzinki miałabym co oglądać. Tylko to jest przecież nielegalne. Zostało mi kino w takim razie. Może są jakieś premiery filmowe? Po wyszukaniu interesującego mnie filmu, filmy romantyczne z moim ulubionym aktorem, ubrałam się i wyszłam szybko z mieszkania, aby zdążyć na seans. Pech chciał, że zapomniałam portfela i musiałam się wrócić do domu. Co wiązało się z tym, że nie wrócę na seans. Nie dość ze leniwa to i pechowa ta niedziela. Nie pozostało mi nic innego jak pooglądać darmowe filmiki w Internecie. W nich też można znaleźć coś ciekawego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo