Kredyt gotówkowy

Mam dosyć ciekawy pomysł na biznes w internecie, wydaję mi się, że wpadłem na genialny sposób, a konkretniej na stworzenie fajnej strony zarobkowej. Pomysł jest na tyle innowacyjny i nowy, że boję się komukolwiek o nim powiedzieć, chcę sam go zrealizować i uruchomić, tak żeby mnie nikt nie wyprzedził. Problem jest tylko  z finansami, bez których nie ruszę z biznesem. Potrzebuję kilkanaście tysięcy złotych
żeby wszystko dopracować i dopiąć na ostatni guzik. Próbowałem uzyskać kredyt gotówkowy w bankach, ale pierwsze pytanie to na co jest mi potrzebna gotówka. Mówienie, że na pomysł, biznes, czy stronę w internecie nic nie daję, trzeba opisać dokładnie co i jak, a właśnie tego boję się zdradzać. Ciężko jest uzyskać pożyczkę bez zaświadczeń i bez pracy na stałe. Ale jak mam zarobić i pracować jeżeli nie mam
możliwości nawet zaczęcia, błędne koło. Znalazłem co prawda parę ciekawych ofert, złożyłem wnioski i zobaczymy czy te pożyczki bez zaświadczeń o zarobkach to nie jest tylko i wyłącznie chwyt reklamowy. W najgorszym przypadku, jeżeli nic się nie powiedzie to będę próbować uzyskać dotację na rozwój firmy czy tez bezzwrotną pożyczkę, ale z tego co wiem tam jest o wiele więcej formalności i papierów. I znowu
jest problem, że muszę przedstawić biznesplan, w którym opiszę swój pomysł na biznes, a tego właśnie się boję, żeby ktoś nie ukradł mi mojego pomysłu.

Komentarze

Darling pisze…
Rozwiązanie jest proste: iść do pracy w zawodzie i w międzyczasie rozpracować swój własny biznes. Zaświadzcenia będą, zabezpieczenie kredytu też i problem z głowy.

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo