www kredyty bez bik

Aby dostać teraz pożyczkę trzeba spełnić masę wymagań, które nie zawsze są w zasięgu zwykłego Kowalskiego. Instytucje bankowe trochę przesadzają, każą nam dostarczać wiele zaświadczeń, potem wszystko wersyfikują jeszcze w biurze informacji kredytowej, tylko po to, by móc nam z czystym sumieniem wręczyć odpowiedź negatywną na nasz wniosek. Tak naprawdę chodzi chyba o zbierania danych osobowych przez banki, bo przecież nasze wnioski nie idą do niszczarki tylko do specjalnego działu marketingu, gdzie wszystkie te dane są szczegółowo analizowane. Tak właśnie to wygląda, ja sam zanim wypełniłem wniosek kredytowy poszperałem trochę w internecie, żeby znaleźć jak najwięcej informacji o kredytach, również strony www kredyty bez bik mnie zainteresowały, a cenny informacje zdobyte w ten sposób wykorzystałem przy wypełnianiu formularza online. Odpowiedź co prawda była pozytywny, pewnie dlatego, że nie miałem wcześniej problemów z otrzymywaniem innych pożyczek, poza tym nie jestem ani karany, ani nigdy nie miałem problemów z płatnościami, nie mniej jednak według mnie tylko połowa informacji, które wpisywałem w formularz byłą wymagana, druga tak naprawdę to tylko i wyłącznie zbieranie informacji o potencjalnych klientach. Na końcu oczywiście musiałem się zgodzić na przetwarzanie swoich informacji w celach marketingowych.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo