Pożyczka bez zaświadczeń o zarobkach

Jestem osobą pracującą na budowie i potrzebuje dosyć pilnie pożyczki, niestety sprawa nie jest taka łatwa, ponieważ jestem obecnie zatrudniony bez umowy i tym samym nie mogę przedłożyć umowy o zatrudnienie bankowi, a tym samym potwierdzenia otrzymywania wynagrodzenia. Niestety nikt z mojej rodziny także nie może wziąć pożyczki na siebie, nie wchodzi to w grę. Przeglądałem wiele ofert w internecie jak i lokalnie pożyczek i sprawa nie jest zbyt ciekawa. Wszędzie praktycznie wymagają masy i stery dokumentów i nawet w szybkich pożyczkach chcą, abym udokumentował swoje zarobi. A ja właśnie potrzebuję pożyczki bez zaświadczeń o zarobkach i nie mogłem
długi czas takowej znaleźć. Przełomem okazała się firma finansowa z Gorzowa, która zbiera oferty finansowe ze wszystkich dostępnym placówek i kataloguje je. Trafiłem na to przypadkiem, wszedłem i poprosiłem o pożyczki, w których bank nie wymaga zaświadczeń, dostałem listę banków i ofert. Zadzwoniłem od razu do pierwszego banku i na infolinii dowiedziałem się, że jedynie jest potrzebny dowód osobisty i
drugi dokument potwierdzający, a pożyczka zostanie udzielona niemal bezzwłocznie. Ten fakt poprawił mi trochę nastrój, jutro idę do tego banku starać się o pieniądze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo