Pokoje nad morzem

Zawsze miałam cechy przywódcze. Już od podstawówki pełniłam funkcję przewodniczącej klasy. Tak było przez całą szkolną edukację. Kiedy poszłam na studia, nic się nie zmieniło. Nadal byłam aktywna. To ja każdego roku organizowałam na wyjazdy na majówki, czy letnie wypady nad morze itp. Dla mnie nigdy nie stanowiło to żadnego problemu. Nawet, kiedy musiałam załatwić aż trzy hotele, bo wyjazd był duży, a do tego na miejscu miała się odbyć konferencja. Kiedy wyjeżdżaliśmy tylko ze znajomymi zawsze starałam się wybrać w inne miejsce. Znalezienie hosteli w odpowiedniej cenie było wyzwaniem.

Ani razy nikt nie poskarżył się na warunki, w jakich przyszło nam mieszkać. Pamiętam sytuacje, jak grupa wpadła na pomysł spontanicznego wyjazdu. Mieliśmy wyruszyć następnego dnia i jechać w ciemno, ale je przez noc zdążyłam zlokalizować wolne pokoje nad morzem i rano dokonałam rezerwacji. Po przyjeździe na miejsce wszystko czekała na nas gotowe. Kończąc studia pomyślałam, że otworze własne biuro podróży. Przez tyle lat zdarzyłam nawiązać jakieś kontakty. Początkowo działałabym na naszym polskim rynku, ale z czasem rozszerzałabym zakres usług. Pomysł wydaje mi się bardzo dobry i chyba spróbuje swoich sił we własnym biznesie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo