Gry erotyczne

Mój mężczyzna ma całkiem zwariowane pomysły. Często organizuje jakieś spontaniczne wypady. Nie ważne, że jedne są do kina, czy na wernisaż, a inne na weekend w góry. Z nim nigdy nie mogę się nudzić. Ostatnio zapowiedział mi, że będziemy mieć wieczór zdominowany przez fajne gry. Nie wiedziałam zupełnie czego mogę się spodziewać. Myślałam, że może tak jak ostatnio będę zgadywać, gdzie wybierzemy się na urlop. Albo może każe mi zgadywać, jakie prezent na mnie czeka. Byłam bardzo ciekawa i będąc w pracy nie mogłam się doczekać wieczoru. Wracają z pracy myślami byłam już w domu. Kiedy do niego weszłam poczułam mój ulubiony zapach perfum. Mój mąż czekał na mnie z bardzo apetycznie wyglądającym obiadem. Kiedy do niego usiedliśmy zapowiedział, że dzisiejszy wieczór będzie zdominowany przez gry erotyczne. Byłam zaskoczona, bo nasze życie erotyczne zawsze było bardzo udane i próbowaliśmy już wielu rzeczy. A tym razem on był bardzo tajemniczy. Chciałam się dowiedzieć czegoś więcej więc ciągle pytałam o wszystkie gry dla dorosłych, które sobie tylko przypomniałam, a i tak nie dowiedziałam się nic więcej. Czuję, że czeka mnie noc niespodzianek.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo