Hydrokolonoterapia

Padłem! Naprawdę lubię pisać o takich sytuacjach, bo sprawiają mi one tyle radości, że aż się żyć chce. Ale do sedna: pracuję w jednej firmie jako programista stron internetowych. Jedną ze stron jakie posiadamy jest strona o zdrowym odżywianiu się, problemach żywieniowych etc.

I co? Dzwoni wczoraj telefon, po drugiej stronie Pani, raczej w wieku starszym. PRzedstawiła się i zaczęła mnie wypytywać o różne rzeczy. Oczywiście nie byłem w stanie jej odpowiedzieć, czy hydrokolonoterapia to odpowiedni zabieg dla niej. Była oburzona, że nie byłem w stanie odpowiedzieć jej na wszystkie problematyczne pytania i za nic nie przemawiało do niej to, że ja tylko stworzyłem stronę, a nie jej treść :)

Z drugiej strony co się Pani dziwić, pewnie skorzystałą z oferty tp na tanią neostradę i powoli wdraża się w wirtualny świat.

Oby więcej tak odważnych ludzi :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo