Senniki

No właśnie. Często słyszę, że ludzie wchodzą na stronki z sennikami, aby zobaczyć co oznaczają ich sny? Czy to faktycznie ma miejsce? czy ludzie lubią zajmować się takimi pierdołami?

A może właśnie te pierdoły powodują, że człowiek się uśmiecha i ma ochotę żyć. Nie wiem. Mnie wszelkiego rodzaju senniki nie kręcą - mam wrażenie, że są one pisane z palca, i tak naprawdę guzik mają wspólnego z jakimiś wróżbami czy przepowiedniami.

Jednak tak jak to mi kiedyś powiedział kolega - nie patrz z punktu swojego tylko z punktu innych. Nie każdy musi lubić smieszne filmiki tak jak ja, nie każdy kocha filmy i muzykę. Niektórzy uwielbiają senniki, znaczenia znów portale poetyczne itd itd :)

I to powinienem sobie zawsze powtarzać jak zastanawiam się dlaczego ludzie wchodzą na różne, dziwne strony.

Pozdro dla wszystkich tych, którzy czytają mojego fajnego bloga (?). Pewnie niejeden taki jak ja zastanawia się, po jakiego grzyba ludzie piszą blogi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo