Opisy na gg

W czym tkwi sekret tych stron? Kompletnie tego nie rozumiem.

Ale po kolei, z ciekawości chciałem sprawdzić, czy strony z opisami na gadu gadu mają faktycznie taką oglądalność jak piszą o tym właściciele sprzedawanych witryn na allegro etc. Szczerze mówiąc nie sądziłem że tak jest.

Dlatego założyłem własne fajne opisy na gg. Domena niezbyt ciekawa, ale chciałem zobaczyć czy choć jedna osoba będzie tam wchodziłą dziennie. Co się okazuje? Litości - mam na tej stronie więcej osób dziennie niż na ambitnej stronie, gdzie opisuję premiery kinowe!

To jakaś paranoja... może powinienem założyć jeszcze stronę z cytatami, jakiś sennik i ..już sam nie wiem.. Dziwne to po prostu dla mnie.

W necie króluje erotyka i głupota, ale mnie poniosło... Starczy :)

Komentarze

Anonimowy pisze…
powiem ci tak, każdy teraz szuka opisu i przegląda tyle stron, bo nie ma tam nic ciekawego tylko jakieś głupoty typu "kocham Cie misiu" albo kolejne takie same opisy. Co prawda sama chodzę po takich stronach ale chyba tylko dlatego że szukam, jakiś fajnych myśli, ale jak do tej pory znalazłam chyba 10 :P
pozdrawiam i nie załamuj się każdy lubi co innego:)

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo